lunes, 6 de junio de 2011

Sempre trobes coses per fer quan no vols fer el que has de fer


Sempre he pensat que viuria sol, perquè és tal i com vull viure.

Que en una vida perfectament delineada per mi mateix jo ocuparia un espai anomenat habitatge i que no el compartiria amb ningú més. Sense interferències de ningú de l'exterior, la meva vida social començaria i acabaria allí on no fos casa meva; i que seria feliç així: l'elecció de la felicitat al ser u qui prengués totes les decisions.

El poder i el rumb de l'existència només per a u.

Sense consultar res amb ningú, sense haver de cedir res en cap aspecte, amo i senyor de les meves decisions, conseqüent amb les que són dolentes i congratulat amb les que són bones.

Últimament, però, m'he adonat que la solitud em torna boig. No poder viure rodejat de l'afecte de les altres persones, no poder gaudir de la seva atenció, no poder compartir les meves vivències i no poder recolzar-les en els seus moments durs esquerdaria fatalment la meva estructura humana bàsica.

És que potser només sóc quan estic amb altra gent? Qui sóc quan no estic amb ningú amb qui poder ser?

Sóc tan egocèntric i exhibicionista que només em preocupa aconseguir metes si així les puc ensenyar als demés? És, de fet, tothom així? És possible ser tan individualista?

Tinc un bloc, és molt possible que actualment no hi hagi mostra més gran d'individualisme i exhibicionisme que això. No sé si preocupar-me.

Mai he escrit preguntes, sempre escric afirmacions. Per què ara tinc dubtes? Si tingués resposta per a aquests dubtes, ja no em faria falta escriure'ls. Escriuria les respostes.

He descobert que la solitud no és bona per a mi. Segurament perdria la meva pròpia manera de ser, em perdria a mi mateix.



La pregunta que se'm planteja ara és: i qui collons voldria compartir la vida amb mi? Això sí que seria una bogeria.

1 comentario: